Obecny czas to Nie 4:09, 16 Gru 2018 | Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zobacz posty bez odpowiedzi
Forum www.nerkaut3.fora.pl Strona GłównaForum www.nerkaut3.fora.pl Strona Główna
Użytkownicy Grupy Rejestracja Zaloguj

UT3-konfiguracja plików .ini
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.nerkaut3.fora.pl Strona Główna » Unreal/Unreal Tournament
Zobacz poprzedni temat | Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
don_manfredo
Killing Spree



Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:05, 26 Gru 2007    Temat postu: UT3-konfiguracja plików .ini

I. UTEngine.ini
1. Wyłącza intra wstępne (Nvidia, Intel itp)
[FullScreenMovie]
#StartupMovies=Copyright_PC
#StartupMovies=EpicLogo
#StartupMovies=MidwayLogo
#StartupMovies=UE3_logo
#StartupMovies=Nvidia_PC
#StartupMovies=Intel_Duo_Logo
#StartupMovies=UT_loadmovie1
2. Wyłączenie mgły
[SystemSettings]
FogVolumes=True daj na False
3. Ograniczenie klatek na sekundę
[Engine.GameEngine]
bSmoothFrameRate=TRUE daj na False
4. Ustawienie przedziału ilości preferowanych klatek na sekundę których silnik stara się trzymac (zależne od Twojego sprzętu)
[Engine.GameEngine]
bSmoothFrameRate=TRUE
MinSmoothedFrameRate=60
MaxSmoothedFrameRate=70
bClearAnimSetLinkupCachesOnLoadMap=TRUE
5. Usuwanie rozmazanego ekranu
[SystemSettings]
MotionBlur=FALSE
DepthOfField=FALSE
Bloom=FALSE
ScreenPercentage=100.00000
6. Wyraźna grafika, bez zupełnej kastracji wyglądu (tzw. Legolandu):
[SystemSettings]
StaticDecals=True
DynamicDecals=True
DynamicLights=True
DynamicShadows=True
LightEnvironmentShadows=False
CompositeDynamicLights=True
DirectionalLightmaps=False
MotionBlur=false
DepthOfField=False
Bloom=False
QualityBloom=false
Distortion=False
DropParticleDistortion=True
SpeedTreeLeaves=False
SpeedTreeFronds=False
OnlyStreamInTextures=True
LensFlares=False
FogVolumes=True
FloatingPointRenderTargets=True
Trilinear=True
AllowD3D10=True
EnableHighPolyChars=True
DetailMode=1
ShadowFilterQualityBias=-1
MaxAnisotropy=16
MaxMultisamples=1
7. Opisy innych ustawień
[Engine.Engine]
StaticDecals=False ; wyłącza detale
DynamicDecals=False ; dynamiczne dekale
DynamicLights=False ; wyłącza dynamiczne oświetlenie
DynamicShadows=False ; dynamiczne cienie (poprawia wydajność)
LightEnvironmentShadows=False ; cienie otoczenia np .drzew
OnlyStreamInTextures=True ; przyspiesza działanie
LensFlares=False ; wyłącza efekt słońca
FogVolumes=False ; usuwa mgłe

II. UTGame.ini
1. Strzał ze środka ekranu
[UTGame.UTEntryPlayerController]
bCenteredWeaponFire=TRUE

[UTGame.UTPlayerController]
bCenteredWeaponFire=TRUE
2. Wyłączenie trzęsienie broni
[UTGame.UTPawn]
Bob=0.0
bWeaponBob=FALSE
3. Landing shake (wstrząs przy lądowaniu)
[UTGame.UTPlayerController]
bLandingShake=false
4. DeathMessages (informacje o śmierciach)
[UTGame.UTDeathMessage] && [UTGame.UTTeamDeathMessage] <-- w obu
z bNoConsoleDeathMessages=true na bNoConsoleDeathMessages=false

III. UTInput.ini
1. Wyłączenie akceleracji w grze
[UTGame.UTConsolePlayerInput]
bViewAccelerationEnabled=FALSE
2. Ustawienie stałej czułości myszki
[Engine.PlayerInput]
Bindings=(Name="MouseX",Command="Count bXAxis | Axis aMouseX",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="MouseY",Command="Count bYAxis | Axis aMouseY",Control=False,Shift=False,Alt=False)
ZAMIEŃ NA
Bindings=(Name="MouseX",Command="Count bXAxis | Axis aMouseX Speed=0.50",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="MouseY",Command="Count bYAxis | Axis aMouseY Speed=0.50",Control=False,Shift=False,Alt=False)
POGRUBIONĄ WARTOŚĆ NALEŻY USTAWIĆ POD SWOJE PREFERENCJE
3. Wyrzucanie broni
Bronie można wyrzucać tylko wtedy, kiedy na serwerze jest włączony weapon respawn. Należy w UTinput.ini dodać wpisy w następujących sekcjach:
[Engine.PlayerInput]
Bindings=(Name="L",Command="throwweapon")
oraz w [UTGame.UTPlayerInput]
Bindings=(Name="L",Command="throwweapon",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Pogrubioną czcionką jest litera pod którą chcemy mieć wyrzucanie broni.

IV. GEFORCE 6&7 FIX
W pliku \Moje dokumenty\My Games\Unreal Tournament 3\UTGame\Config\UTEngine.ini edytuj
[Engine.ISVHacks]
UseMinimalNVIDIADriverShaderOptimization=False NA True

V. TRICKI
1. Odpalanie adresu IP, bez recznego wpisywania.
Utwórz plik serwery.txt w katalogu z zainstalowaną grą: \Unreal Tournament 3\Binaries\
W plik wpisz open IP_które_chcesz_otworzyc np. open xxx.xx.xxx.xxx:xxxx

Teraz masz 2 opcje żeby skorzystac z tego pliku:
a. W konosli gry wpisujesz exec serwery.txt
b. Otwórz plik UTInput.ini i dodaj pod wybranym klawiszem komende: exec serwery.txt
np. Bindings=(Name="F8",Command="exec serwery.txt",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Niestety z tego możesz skorzystac jedynie bedąc na serwerze...
2. Włączenie MapVote:
UTGame.ini
[UTGame.UTGame]
Znajdź:
GameSpecificMapCycles=(GameClassName="UTOnslaughtGame",Maps=("WAR-Downtown","WAR-SinkHole","WAR-Dusk","WAR-Islander","WAR-Avalanche","WAR-MarketDistrict","WAR-OnyxCoast","WAR-Powersurge","WAR-Serenity","WAR-FloodGate","WAR-Torlan"))
Dodaj:
GameSpecificMapCycles=(GameClassName="UTTeamGame", Maps=("DM-HeatRay","DM-ShangriLa"))
GameSpecificMapCycles=(GameClassName="UTDuelGame", Maps=("DM-HeatRay","DM-ShangriLa"))
GameSpecificMapCycles=(GameClassName="UTDeathmatch", Maps=("DM-HeatRay","DM-ShangriLa"))


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.nerkaut3.fora.pl Strona Główna » Unreal/Unreal Tournament
Wyświetl posty z ostatnich:   
 
 
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:  

Strona 1 z 1


Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Theme created OMI of Kyomii Designs for BRIX-CENTRAL.tk.